top of page

Recensies van mijn klanten


Op mijn facebook pagina van CCM Voetrelax zijn de volgende recencies achter gelaten waar ik heel trots op ben!:

  • Wendy Hofman—4 sterren Een voetreflex massage geeft een diepe ontspannende rust, waarbij iedere deel van het lichaam via de voet wordt gemasseerd. Begonnen met een heerlijk voetenbad en daarna elke teen van beide voeten en de gehele voet gemasseerd. Het voelt als herboren! Heerlijk; een aanrader :-)

  • CCM Voetrelax - Voetreflexologie Dat klinkt fijn; herboren. Dank je.

7 april om 17:28 · Vind ik leuk

  • Fabiënne Claire Penning—5 sterrenFijn en relaxed!

  • CCM Voetrelax - Voetreflexologie vindt dit leuk.

  • CCM Voetrelax - Voetreflexologie Dank je.

7 april om 17:27 · Vind ik leuk ·

  • Marianne Bartels—3 sterrenTijdens een detoxkuur een weldadige voetreflex behandeling gekregen van Claudia. Ik kan haar warm aanbevelen

Vind ik niet meer leuk · Reactie · ongeveer 6 maanden geleden · 2 recensies·

Reacties

  • CCM Voetrelax - Voetreflexologie Dank je wel.

  • Denise Swam—5 sterren

  • De combinatie van Claudia Willemse en Doterra is een perfect match. De combinatie van een verminderde weerstand en zonlicht brengen mij een koortslip, een vervelende pijn die moeilijk onder controle te krijgen is met de zalfjes die op de markt verkrijgbaar zijn. Claudia heeft voor mij de juiste combinatie gezocht om met Doterra olie de klacht te behandelen, Sceptisch stond ik er tegenover, na een dag gebruik ben ik over de streep, snel verlichting van de pijn en na drie dagen compleet verdwenen..........inmiddels heb ik zelf een setje aangeschaft met de etherische oliën, bedankt Claudia Willemse

  • Vind ik niet meer leuk · Reactie · ongeveer een week geleden · 1 recensie ·

Reacties

  • CCM Voetrelax - Voetreflexologie Ik ben blij dat ik je hebt kunnen helpen met Melaleuca (tea tree) en Peppermint.

  • Diny Willemse-van Doornik—5 sterren

  • Rustiggevend, warm en ik zit vol energie na een Kracht Therapie behandeling bij CCM Voetrelax van Claudia Willemse. Zeker voor herhaling vatbaar.Vind ik leuk ·


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page